آپنما

مرجع فیلم و سریال

آپنما

مرجع فیلم و سریال

آخرین نظرات

Kifite 720

پنجشنبه, ۲۵ اسفند ۱۴۰۱، ۱۰:۳۰ ب.ظ

با تشکر از خرید شما

لطفا قبل از دانلود فیلترشکن خود را خاموش کنید

 

کیفیت 720 سرور جدید برادران لیلا کلیک کن

 

دریافت برادران لیلا کیفیت 720 از گوگل درایور

برای دانلود از گوگل درایور ابتدا وارد لینک بالا بشین و فایلو انتخاب کنین تیکشو بزنین بعد اون بالا بزنین رو دایرکت دانلود

برای ورود به سایت که چت آنلاینه کلیک کن!

چت پایین سایت سمت راست به شکل بنفشه بزنید و آنلاین با پشتیبانی ما چت کنین

با تشکر از خرید شما

اگه مشکلی در پخش فیلم و یا نمیدونین دانلود کنید 

قسمت گفتگو سایت ما پیام بذارین معمولا اکثرا انلاینیم

ولی اگه مشکلی بود میتونید ایمیل بدین 

Izadimatin0@gmail.com

  • android 2016

نظرات (۴)

سلام من نتونستم کامل دانلود کنم اواسط دانلود کنسل میشه...میشه ایمیل کنید برام

پاسخ:
دوباره فرستادم 

سلام . من دانلود نمیتونم بکنم .لطفاً راهنماییکنید

 

پاسخ:
لینک ها بدون مشکلن و براتون ایمیل شد
لطفا مشکل خودتون رو دقیق ایمیل کنید

سلام. من دانلوود هم نمی تونم بکنم. چه باید بکنم؟

پاسخ:
سلام مشکل شما توسط کارشناسان ما حل شد

سلام دانلود کردم ولی چیزی برام باز نمیشه

پاسخ:
مشکل شما حل شد
ولی لطفا داخل چت سایت زیر مشکل خودتون رو اعلام کنین 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی